Potřebuješ poradit?
Máš sebemenší problém či dotaz? S radostí ti poradíme!
Náš tým je připraven.
Unikátní metoda výuky informatiky, robotiky, digitálních
kompetencí.
Snadná i pro učitele bez informatické průpravy. Gradované a
motivující úlohy pro začínající žáky i pro „malé programátory“.
Předpřipravené a prověřené učební materiály pro moderní informatiku.
Software a pracovní sešit s úlohami v rozsahu 30–40 vyučovacích
hodin
pro 3.–5. ročník ZŠ.
Software a pracovní sešit s úlohami v rozsahu 16 vyučovacích hodin pro 3.–5. ročník ZŠ.
Pracovní sešity s úlohami pro 20 hodin výuky za pomocí krokovacích robotů (ideálně Blue-bot) od 1. do 5. ročníku ZŠ.
Pracovní sešity, vystřihovací kartičky a software především pro interaktivní tabule s úlohami pro 18 hodin výuky.
Informatika s Emilem je ucelený systém výuky pokrývající učivo od mateřské školy až do 2. stupně ZŠ. Jako celek naplňuje požadavky RVP. Výukové materiály pro 2. stupeň ZŠ uvedeme v letech 2024 a 2025.
4 tematické celky očekávaných výstupů z informatiky:
Digitální kompetence
Dozvíš se...
Prof. Ivan Kalaš je vedoucím Katedry didaktiky matematiky, fyziky a informatiky na Fakultě matematiky, fyziky a informatiky Univerzity Komenského v Bratislavě. Věnuje se výzkumu v oblasti teorie vyučování informatiky a už více jak 20 let pomáhá při budování předmětu informatika v primárním a sekundárním vzdělávání.
Je odborným garantem projektu Informatika s Emilem.
Software a pracovní sešity pro snadnou výuku algoritmizace a programování s propracovanými a prověřenými materiály, na které se můžete spolehnout.
K výuce Programování s Emilem je třeba absolvovat náš seminář.
Pracovní sešit a pomůcky pro efektivní výuku robotiky.
Díky práci s naším krokovacím robotem se žáci naučí základy robotiky zábavnou a objevitelskou formou.
K výuce Robotiky s Emou doporučujeme absolvovat náš seminář.
Software pro snadnou výuku digitálních kompetencí s prověřeným a předpřipraveným učebním materiálem.
S aplikací Živý sešit se žáci nebiflují informace, ale přicházejí ke znalostem vlastní cestou. Učitel je cestou objevování jen doprovází.
K výuce s Živým sešitem je třeba absolvovat náš seminář.
Poznávací proces s Emilem je založen na malých, přirozených krocích. Aktivity s kartičkami a v pracovním sešitu, stejně jako ty, které děti dělají v prostředí před interaktivní tabulí, rozvíjejí nejen informatické myšlení, ale také spolupráci, komunikaci, tvořivost, kritické myšlení či argumentační dovednosti.
Těmito materiály chceme přispět k budování a rozvoji informatického myšlení dětí moderním způsobem již od mateřské školy.
K výuce Programování s Emilem pro MŠ je třeba absolvovat náš seminář.
Usnadni si skupinovou práci s Emilem!
Emila jsme zařadili do výuky už od září 2020, a to od 3. ročníku. Dále potom pokračujeme výukou Emila 4 v následujícím ročníku v rámci předmětu informatika. Zajímavé na tomto typu výuky je především objevování nových cest k vyřešení dílčích problémů v pracovním sešitu nebo přímo v aplikaci. Děti jsou nadšené, když se mohou pochlubit s nějakým novým řešením. A co na to paní učitelky? Ty už přeci vědí, že na výuku Informatiky s Emilem nemusí být „ajťákem“. Takže, když nevíte jak začít – začněte Emilem. Zobrazit více
Do výuky informatiky na naší škole “Máchovce” jsme zařadili výuku s Emilem a Emou v roce 2021. Skvěle promyšlené a krok po kroku vedoucí materiály pro výuku informatiky s počítačem/tabletem/robůtkem i bez něj. Podporují žáky v samostatném objevování, přemýšlení, komunikaci i spolupráci. A to jsou principy, na kterých se snažíme u nás již dlouhodobě výuku informatiky stavět. Velmi oceňujeme propracované metodické materiály pro učitele. Podle nich zvládnout začít učit informatiku na 1. stupni (2. stupni) i učitelé, kteří informatiku nestudovali. Provedou je způsobem uvažování, upoutají pozornost na klíčové principy, které informatika buduje pro další poznávání/utváření světa kolem nás. Zobrazit více
Žáci reaguji na úlohy robota Emila velice pěkně. Tato informatika je pro ně velmi lákavá, zajímavá a inovativní. Má hlubokou nosnou myšlenku a pro učitele není vůbec náročná na přípravu. Doporučila bych ji všem učitelům IT, kteří mají rádi nové věci a baví je společně se svými žáky hledat řešení mnohdy záludných úloh, které mají značný přesah i do dalších vzdělávacích předmětů ZŠ.
Máš sebemenší problém či dotaz? S radostí ti poradíme!
Náš tým je připraven.